近日學生們跟我熱論AV仁, 覺得事情不可思議


「點解佢會咁X蠢?」

「 當日立會係全港焦點, 竟然係果日做D咁既野?!」

「做左近廿年議員, 竟然會犯咁既錯?!」

 

首先睇下佢回應

"何俊仁自稱「分咗心」,做了與議會無關的事︰「非常抱歉,大家都知我好少咁樣,可能因為近排太攰,做咗啲唔應該做嘅嘢,我就呢樣係要致歉。」"

3個重點

1. 分咗心

2. 近排太攰

3. 做咗啲唔應該做嘅嘢

 

 

好啦! 首先我認為佢既錯誤係不自主既! 

極有可能不自覺進入左(TRANCE)催眠狀態。

 

何為催眠狀態呢?

 催眠狀態=意識唔活躍+潛意識活躍的狀態

 

近排太攰

1.財爺讀預算案的確好悶

2.如果要聽明白,需要費神聆聽及理解(意識運作)

3A.留心聽容易造成思想倦怠

3B.或者人傾向會放棄/拒絕接收同自己唔關係既野

所以不論AV仁曾努力做監察政府工作或一開始已經放棄接收, 

他的意識都會不知不覺容易變得薄弱。(錯在財爺)

 

分左心

之後佢既潛意識抬頭了,

潛意識總推動人做著無意識行為, 

 

 我相信大家都曾經試過「分咗心」, 尤其係溫習, 工作等悶野時,

 而且「分咗心」後會上網/ 玩手機/ 上FB漫無目的瀏覽等經驗。

無意識行為就是不知不覺的行為,它們多是習慣的、舒服的、喜歡做的事。

 

若他做的事是從心底喜歡,可以身心一致的做一件事,就做成另一個催眠狀態的特徵--投入!!

 

而非常的投入會做成「入神狀態」,

在催眠學,入神狀態的定義就是「集中於當下重要既事(iPad中的靚女),而忽略其他事情(黃雀在後的記者)」

 

 同時,係催眠狀態下,自我約束,思想都下降, 以致佢做咗啲唔應該做嘅嘢,成就左呢個張威海外既笑話。

 

 

 

送上于欣萌一張

性感美女于欣萌居家写真

arrow
arrow

    CatmanChung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()